Кинези купија екс-ју гигант и создадоа деловно чудо

307

Кинескиот гигант во производството на апарати за домаќинство Hisense се етаблира како најголем словенечки извозник, значително надминувајќи ги другите големи извозници во земјата како Ревоз и неколку домашни домашни фармацевтски компании.

Кога компанијата  Hisense го купи словенечкото Горење во 2018 година, малкумина очекуваа такви резултати. Во фабриката во Велење денеска се произведуваат телевизори, машини за миење садови и фрижидери, а побарувачката за нивните производи во Европа постојано расте, се вели во извештајот на кинеската телевизија CGTN.

Hisense, како што објави China Media Group (CMG), а пренесе Beta, зазема четири проценти од европскиот пазар, но компанијата си постави повисоки цели во блиска иднина.

– Европа е голем пазар со многу потенцијал. Нашата цел е да достигнеме 10 отсто од пазарот во двата сегменти во 2025 година, за вистински да станеме бренд од втор ред во Европа, изјави претседателот на европската филијала на Hisense Europe Џианмин Хан.

Основана пред повеќе од 70 години во поранешна Југославија, Горење произведуваше и извезуваше апарати за домаќинство низ Европа, но пред пет години, соочени со тешка конкуренција, се соочија со тешка одлука – или да се интегрираат во поголем систем или да да се одлучат за неизбежно распаѓање. Тие одлучија да го поканат кинескиот Hisense да го купи Горење, се вели во извештајот.

Hisense успеа потенцијалната економска катастрофа и товар за словенечката влада да ја претвори во, според некои, економско чудо. Дури и скептиците признаваат дека ова се покажа како успешна приказна, се додава.

Поранешниот министер за економија, а сега професор Матеј Лаховник не ја поддржал продажбата на Горење, но се предомислил и верува дека на крајот аквизицијата ќе биде многу успешна.

Фото: Gorenje