Готовината останува неопходна: Бундесбанк потсетува на нејзината важност во време на криза

Со нови налепници на вратите од продавниците, Бундесбанк почна да рекламира употреба на готовина. Пораките на налепниците гласат „Секако, и готовина!“ или „Едноставно.Готовина.“, а трговците сега можат да ги добијат бесплатно.
„Налепниците со готовина им сигнализираат на клиентите дека готовината е добредојдена“, рече членот на одборот на Бундесбанк, Буркхарт Балц, кој е и претседател на Националниот форум за готовина.

Налепниците, кои вклучуваат неутрална верзија без текст, треба да бидат поставени покрај слични налепници за кредитни картички и други даватели на услуги за плаќање.

Приватни лица исто така можат да нарачаат налепници бесплатно преку Форумот за готовина.

Балц објаснува дека готовината останува неопходен дел од инфраструктурата за плаќање.

И покрај значителниот пад, готовината сè уште е широко користена во Германија. Во 2023 година, повеќе од половина од трансакциите на касите во продавниците биле во готовина.

Балц ја нагласи важноста на готовината во време на криза. „Готовината може да се користи независно од технологијата, електричната енергија и интернетот“.

Во првата кризна вежба, Форумот за готовина симулираше зголемена побарувачка за готовина предизвикана од социјалните мрежи.

Исто така, беше симулирано целосно исклучување на сите кредитни и дебитни картички на двата главни даватели на услуги, Visa и Mastercard.

Вежбата покажа дека структурите за комуникација во кризни ситуации треба дополнително да се подобрат.

Сценаријата, исто така, јасно покажаа колку се важни иницијативите за европското дигитално средство за плаќање, како што е Wero или во иднина дигиталното евро.