iPhone 17 со силен старт во Кина: Продажбата скокна за 22% и покрај падот на пазарот

Продажбата на iPhone во Кина се зголеми за 22 проценти во првиот месец по лансирањето на серијата iPhone 17, во споредба со истиот период минатата година, дури и кога поширокиот пазар ослабе, покажа приватна анкета во петокот.

Новата линија уреди е главен двигател на продажбата на телефони на Apple во Кина од нејзиното лансирање на 19 септември, при што серијата iPhone 17 сочинува речиси четири петтини од сите продадени уреди, според податоците од истражувачката фирма Counterpoint.

За споредба, продажбата на iPhone падна за пет проценти во првиот месец по лансирањето на серијата iPhone 16 во септември 2024 година.

Лансирањето на iPhone 17 привлече стотици луѓе во продавницата на Apple во Пекинг на денот на неговото објавување, знак дека интересот за брендот останува силен, и покрај растечката домашна конкуренција од Xiaomi и Huawei.
Во исто време, пазарот на паметни телефони во Кина остана слаб поради млаката побарувачка од страна на потрошувачите, при што продажбата во третиот квартал се намали за 2,7 проценти на годишно ниво.