Нокиа во неделата ги објави плановите за промена на идентитетот на брендот за прв пат по речиси 60 години, заедно со ново лого, бидејќи производителот на телекомуникациска опрема се фокусира на агресивен раст.
Новото лого се состои од пет различни форми кои го формираат зборот NOKIA. Иконската сина боја на старото лого е отфрлена за низа бои во зависност од употребата.
„Имаше врска со паметните телефони и денес сме компанија за деловна технологија“, рече извршниот директор Пека Лундмарк во интервју за Ројтерс.
Тој зборуваше пред годишниот Светски конгрес за мобилни телефони (MWC), кој се отвора денеска во Барселона и ќе трае до 2 март.
Откако го презеде кормилото на финската компанија во 2020 година, Лундмарк претстави стратегија во три фази: ресетирање, забрзување и зголемување. Со фазата на ресетирање сега завршена, Лундмарк рече дека започнува втората фаза.
Додека Nokia сè уште има за цел да го развие својот бизнис со даватели на услуги, каде што продава опрема на телекомуникациски компании, нејзиниот главен фокус сега е продажба на опрема на други компании.
„Имавме многу добар раст од 21% минатата година во бизнисите, што во моментов е околу 8% од нашата продажба, (или) приближно 2 милијарди евра (2,11 милијарди долари)“, рече Лундмарк. „Сакаме што поскоро да го доведеме до двоцифрен број.
Големите технолошки компании соработуваа со производители на телекомуникациска опрема, како што е Нокиа, за да им продаваат приватни 5G мрежи и опрема за автоматизирани фабрики на клиентите, главно во производниот сектор.
Нокиа планира да ја разгледа патеката на раст на нејзините различни бизниси и да разгледа алтернативи, вклучително и продажба.
„Сигналот е многу јасен. Сакаме да бидеме само во бизниси каде што можеме да видиме глобално лидерство“, рече Лундмарк.