Растот на приходите забави на шест отсто, од дури 41 отсто во однос на истиот период од претходната година – ова се податоци од новиот квартален деловен извештај на компанијата Alphabet која заостанува зад Google.
Главната причина за ваквиот пад е фактот што компанијата се бори со континуирано намалување на трошоците за онлајн рекламирање. Освен еден период на почетокот на пандемијата, тоа е најслабиот период на раст од 2013 година.
Приходите од рекламите на YouTube паднаа за околу два отсто на 7,07 милијарди долари од 7,21 милијарди долари пред една година. Аналитичарите очекуваа зголемување од околу три проценти. Alphabet објави вкупен приход од рекламирање од 54,48 милијарди долари во текот на кварталот, што е малку повеќе од претходната година.
Врвните директори на Alphabet ги истакнаа предизвиците со кои се соочува компанијата. Извршниот директор Сундар Пичаи рече дека компанијата „го заострува фокусот на јасен збир на производни и деловни приоритети“, додека Рут Порат, главен финансиски директор, рече „ние работиме на прераспределба на ресурсите за да ги поттикнеме нашите највисоки приоритети за раст“.
Беше истакнато дека компанијата во наредниот период ќе ги преполови вработеноста, односно дека овие резултати нема да се одразат на сегашната работна сила, туку во претходните цели за нивно зголемување.