Продажбата на возила на „Тесла“ во Кина се зголеми за 9,9 проценти во ноември

Продажбата на електрични возила на „Тесла“ произведени во Кина се зголеми за 9,9 проценти во ноември во споредба со истиот месец минатата година, бидејќи американскиот производител се обидува да се бори против сè посилната конкуренција во Кина и Европа.

Продажбата на возила Model 3 и Model Y произведени во фабриката на Tesla во Шангај, вклучувајќи го и извозот во Европа и други региони, се зголеми за 41 процент во споредба со октомври, според податоците од Кинеската автомобилска асоцијација, објави Ројтерс.

Скокот на продажбата доаѓа откако Tesla го претстави Model Y со погон на задните тркала и подолг дострел во Кина минатиот месец, во согласност со претходните лансирања на Model 3 со подолг дострел и Model Y L со шест седишта. Годишниот раст на продажбата во ноември беше највисок во последните 14 месеци.

Основната дејност на Tesla е под притисок од сè посилната конкуренција, особено од кинеските производители, додека извршниот директор Елон Маск сè повеќе го фокусира своето внимание на автономна роботакси и хуманоидни роботи.

Новиот играч во светот на електричните возила, Xiaomi, брзо се етаблираше како конкурент на Tesla во Кина со своите модели SU7 седан и YU7 SUV, надминувајќи ја целта за продажба од 350.000 возила оваа година.

Најголемиот кинески конкурент на „Тесла“, „Бајд“, објави рекорден месечен обем на извоз од повеќе од 130.000 возила во ноември и во последните месеци продава повеќе автомобили од „Тесла“ во Европа.