Заврши европското производство на VW Polo

92

Со склопувањето на последното Polo, 40 години по почетокот на производството во шпанската фабрика Навара во Памплона, завршува европското производство на бестселерот на Volkswagen.
Иднината на фабриката е во производството на два нови EV модели, а Polo се сели во Јужноафриканската Република, од каде што ќе стигне до Стариот континент за некое време.

Има сè помалку болни разделби, а оваа е една од најголемите за Шпанците и Фолксваген. Првиот VW Polo произведен во Шпанија ја напушти производната линија на Volkswagen во Навара. На 20 март 1984 година и сега, по нешто повеќе од 40 години и произведени 8.422.161 единици, фабриката се збогува со легендарниот германски бестселер.

Последното Polo произведено во Шпанија беше сино обоен модел со мотор 1.0 TSI од 95 КС, петстепен мануелен менувач и опрема Life која ќе остане во Шпанија. Останатите модели, кои ќе продолжат да се склопуваат во Навара, се SUV деривати на Polo, помалиот и постар T-Cross и поголемата и поновата Taiga, единствените модели што брендот ги произведува во оваа земја.

Но, сè ќе се промени за неколку години, бидејќи се очекува дека од 2026 година фабриката ќе произведе два нови електрични автомобили со поволни цени кои Volkswagen Group планира да ги лансира. Тоа ќе бидат Volkswagen ID.2 X и Škoda Epiq, два мали SUV модели од сегментот B, базирани на платформата MEB Entry, а должината ќе биде околу 4,10 метри.

Ова не значи целосен крај за Polo, бидејќи популарниот Германец ќе продолжи да се продава во Европа во следните неколку години. Сепак, тие веќе нема да доаѓаат од Шпанија, туку од Кариега (Јужна Африка), каде што е преместено производството на модели.