Allianz Хрватска стартуваше нова веб апликација за on-line штети

38

Allianz Хрватска стартуваше нова веб-апликација Онлајн статус на оштетување со цел да им олесни на своите корисници – сопственици на лични возила (физички лица) и да обезбеди континуирано следење на порамнувањето на побарувањата според полисата за Каско осигурување.

Откако корисникот ќе ја пријави штетата на www.allianz.hr или на бројот на центарот за контакт, корисникот прима СМС или пошта преку којашто може во реално време да го види тековниот статус на неговото побарување. Во апликацијата, корисникот може да ги приложи и потребните документи за побарувања и да го следи процесор на отштета во четири чекори:

  1. Потврда за поведување на побарувањето и започнување со работа на побарувањето за штета
  2. Процена на оштетување и документирање и процена на покривање
  3. Дали е решено побарувањето, поправено е возилото и санирана е штетата
  4. Клиентот го оценува нивното искуство со целокупната услуга

“Со новата апликација, ние продолжуваме да ги прилагодуваме нашите услуги на современите барања на клиентите. Веруваме дека со имплементација на дигитални решенија, ќе им обезбедиме ад хок и едноставни информации, но и ќе ги забрзаме нашите внатрешни процеси во справување со побарувањата, особено кога на клиентите им е многу важно да платат отштета. Ова, исто така, ни дава можност да ги анализираме сите оценки на клиентите кои ќе бидат основа за идните, дури и поедноставни решенија за оваа услуга“, рече Славен Добриќ, член на Управниот одбор на Allianz Хрватска.

Зад овој проект се екипи од различни сектори во рамки на Allianz, предводени од Марин Зувела, директор за проценка на штети и Елизабета Сарјановиќ, директор на Канцеларијата за проекти и анализа на деловни активности, која дополни:

“Отсекогаш сметаме на клиенти во фокусот на брзина на комуникацијата, поголема транспарентност и оптимизација на целиот процес, што е во насока на задоволство на нашите клиенти“, изјави Сарјановиќ.