Хрватската подружница на Виена Иншуренс Груп на водечкото место во профитабилност

77

Со премија 100 милиони евра во првите девет месеци од оваа година и профит пред оданочување од 7,1 милиони евра, Винер осигурување (VIG) ќе ги подобри перформансите на пазарот на осигурување во Хрватска, каде е присутен точно 20 години.

Седиштето на Виенската осигурителна група (VIG) во Виена, од кое дел е и Винер, се презадоволни од овие резултати и на тоа истакнуваат дека тие значително придонеле за успехот на целата групација, а во однос на растот, тие се дури и подобри од целата групација на VIG во однос на растот во проценти, каде изнесува 7,9 милијарди евра, односно + 6,7%, а добивката пред оданочување е 376 милиони евра, за 6,8% поголема од ланската добивка.

“Ние покриваме 50 компании во 25 земји (не само во делот на Централно-источна Европа -ЦИЕ, туку и Италија, Германија, Турција, Балтикот …), каде што имаме 25.000 вработени и групацијата е одговорна за повеќе од 20 милиони клиенти. Ние сме многу искусни во нашата работа, а тоа го правиме скоро 200 години (основана во 1824 година). Имаме едноставна стратегија – да се фокусираме на регионот на ЦИЕ, максимално работиме на процесот на осигурување, навистина го разбираме тој бизнис. Резултатите на Винер во Хрватска, со удел од 9% и четврта позиција на пазарот, се многу добри и ние имаме за цел да го зголемиме нашиот удел на пазарот на 10%“, објаснува Волфганг Хас, шеф за комуникации и маркетинг во VIG.

Еден од стратешките столбови на VIG е да го следи локалното претприемништво, така што секоја компанија на својот пазар има независност и слобода да насочува маркетинг проекти, понуда на производи, итн …

“Ние сме на берзата од 1994 година и во тие 25 години, дивидендите им се исплатуваат на акционерите секоја година, без оглед на кризи и економски ситуации. За ова потрошивме 1,5 милијарди евра“, потенцираше австрискиот менаџер и подетално објасни во делот на проширувањето на исток.

“Ова прашање е поставено од кога бевме првата западна компанија во индустријата која зачекори источно во Чехословачка во 1990 година. Во моментов, 56% од сите премии доаѓаат од овие пазари, како и скоро 60% од профитот, така што е јасно дека одговорот е да, тоа беше совршена одлука“, признава тој.