Facebook се насочува кон NFT

50

Финансискиот директор на Facebook, Дејвид Маркус, вели дека компанијата гледа можност да вклучи незаменливи токени (NFT) во врска со претстојното лансирање на нивното портфолио на крипто-валути Novi.

Во новото интервју за „Блумберг“, Маркус го објаснува широкиот и ветувачки пристап на компанијата и како се поврзува со метаверзумот – онлајн универзумот на меѓусебно поврзани виртуелни светови.

„Размислувањето за метаверзумот како целосно дигитална средина е всушност исклучително корисно при дизајнирање производи што треба да бидат одржливи во иднина. Кога ќе погледнам што ќе биде потребно во метаверзумот, ова е навистина беспрекорно движење на вредноста и за тоа ни е потребна нова инфраструктура, интероперабилност, затоа што ќе сакате да имате повеќе портфолија што можат да учествуваат во метаверзумот“, истакнува Маркус.

Смета дека достапноста на програмибилни пари и постоењето на паметни договори за целно изграден блокчејн ќе бидат трансформациски за метаверзумот.

„Затоа што ако сте креатор, ако креирате NFT, можеби ќе сакате да го изнајмите вашиот NFT или да го продадете вашиот NFT, ќе треба да го чувате вашиот NFT. Можете да размислите за сите нови деловни модели околу ова што не се можни со сегашната платежна инфраструктура и без паметни договори. Мислам дека е многу интересно да започнеме да размислуваме за овие работи сега за да можеме да изградиме вистинска инфраструктура и да размислиме како да ги дизајнираме овие производи на вистински начин, така што тие ќе бидат одржливи во иднина“, вели финансискиот директор на Facebook .

Притиснат за одговор за непосредните планови на компанијата за NFT, Маркус рече: „Прерано е да зборуваме за нашите планови, но дефинитивно бараме бројни начини да се вклучиме во вселената, бидејќи сметаме дека сме во навистина добра позиција да го сториме тоа. И кога имате добар крипто паричник, како што е Novi, исто така треба да размислите како да им помогнете на корисниците да поддржуваат NFT. Значи, иако нема непосредни планови, ние дефинитивно размислуваме за тоа. Ова е навистина област што вреди да се истражи и во која можеме да имаме позитивно влијание и на креаторите и на потрошувачите од другата страна“.

Паричникот Novi, порано познат како Diem, е „нов глобален платежен систем“, кој во моментов го развива Facebook. Не е одреден официјален датум на лансирање.