„Бесплатниот“ интернет на Меtа чини многу

75

Софтверските грешки и проблемите во бесплатната интернет услуга на Меtа акумулираат тешки сметки за потрошувачите во земјите во развој. На ова предупреди Френсис Хоган – жената која соопшти за утврдените штетни ефекти на социјалните мрежи врз младите и фактот дека компанијата добро знаела за овој проблем, но тој е скриен.

Сега Хоган уште еднаш ги базира своите наоди „црно на бело“. Платените функции на бесплатниот интернет на Меtа – пример видеата – се појавуваат во бесплатниот режим на услугата, иако тие треба или да останат скриени или да ги предупредат корисниците за трошоците за податоците.

Кога луѓето ги допираат своите телефони и ја гледаат содржината, тие им наплаќаат. Акумулираните сметки може да биде особено тешко да се платат за целната публика на услугата – корисниците во земјите во развој.

Се чини дека пропустот може да биде корисен за некои оператори. Меtа проценува дека операторите им наплаќаат на корисниците на бесплатен интернет околу 7,8 милиони долари месечно, според податоците од минатото лето.

Проблемот е особено сериозен во Пакистан, каде на потрошувачите наводно им се наплаќаат вкупно 1,9 милиони долари месечно, објави Engadget.

Портпаролот на Меtа рече дека добил извештаи за проблемот и дека „продолжува да работи“ за да ги поправи софтверските грешки во сервисот. Новите верзии на бесплатниот режим експлицитно го нарекуваат „само текст“, но веќе не имплицираат дека никогаш нема тоа да чини пари.

Портпаролот на Меtа, исто така, рече дека документот со проценка од 7,8 милиони долари месечно не се заснова на информации за трошоците на операторот и дека износот на таксите е прилично блиску до 3 милиони долари месечно.

Меtа има силен интерес за промовирање на бесплатен интернет пристап. Најголемиот дел од растот на компанијата во последно време доаѓа од земјите во развој, каде што многу луѓе првпат го допираат Интернетот.

Иако бесплатната услуга не ги ограничува корисниците само да ги посетуваат Facebook и услугите на компанијата, таа ги зголемува шансите на новодојдените да се регистрираат на социјалната мрежа – и го стимулира растот на Меtа.