Се пие сè помалку пиво, а има и причина за тоа

77

Пивото е пијалокот кој најмногу се пие на глобално ниво, а неговиот удел на пазарот на алкохолни пијалоци е околу 60 отсто. Не може да се замисли спортски настан без пиво, но ниту музички забави или разни прослави, па не треба да чуди што зазема посебно место.

Сепак, аналитичарите од пивската индустрија предвидуваат дека глобалната потрошувачка на овој пијалок ќе падне за 0,6 отсто годишно до 2026 година.

„Потрошувачката опаѓа во просек за 0,3 отсто секоја година од 2017 година. Кина беше на врвот на листата во 2021 година со 38,1 милиони метрички тони, а потоа следат САД, Бразил и Германија“, објави аналитичката страница Report Linker.

Тие понатаму наведуваат дека потрошувачката на пиво во Америка благо ќе се намали во следните пет години.

„До 2026 година потрошувачката се проценува на околу 23,4 милиони метрички тони, што е намалување за 0,6 отсто во однос на 2021 година. Инаку, од 2017 година потрошувачката опаѓа во просек за 1,3 отсто годишно. Во меѓувреме, производството на пиво во САД се очекува да се намали за 0,8 отсто годишно во текот на следните пет години, достигнувајќи 19,6 милиони метрички тони до 2026 година.

Според прогнозите, продажбата на пиво во Европа ќе порасне за 0,5 отсто годишно и ќе достигне 43,8 милијарди евра до 2026 година. Пазарот расте за 2,4 проценти секоја година од 2016 година.

Инфлацијата влијае и на промената на некои потреби или навики. Резултатите од истражувањето покажале дека речиси секој петти Германец пие помалку пиво бидејќи поскапело. Имено, големите германски производители во последните месеци ги покачија цените или најавија дека ќе го сторат тоа, пишува агенцијата ДПА.

Според истражувањето спроведено од Институтот YouGov, околу 17 отсто од учесниците изјавиле дека пијат помалку пиво. Три проценти изјавиле дека пијат повеќе, додека две третини (61 процент) тврдат дека пијат исто како порано. Околу една петтина од испитаниците не дале одговор.

Пазарот на пиво е многу конкурентен, бидејќи освен големите светски играчи има и многу помали кои се натпреваруваат за нивниот удел на пазарот.

„Во текот на изминатата деценија, зголемениот број занаетчиски пивари, како и различните вкусови на овој пијалок, се појавија да ја задоволат побарувачката на потрошувачите. Пивото без алкохол, исто така, добива на популарност, што може да се припише на уделот на потрошувачите кои бараат искуство од пиење пиво, притоа давајќи приоритет на здравјето и избегнувајќи какви било негативни ефекти од алкохолот“, велат експертите од индустријата.

Според оптимистичките прогнози на статистичката веб-страница Statista, приходите на пазарот на пиво оваа година треба да изнесуваат 610 милијарди долари, а се очекува пазарот да расте за 5,44 милијарди годишно во следните четири години.

Кина би требало да има најголеми приходи во 2023 година од околу 125 милијарди долари. До 2027 година, 52 отсто од потрошувачката и 33 отсто од обемната потрошувачка на пазарот на пиво ќе се припишат на пиењето на овој пијалок надвор од домот (на пример, во барови и ресторани).

На пазарот на пиво се предвидува производството да достигне 189,30 милијарди литри до 2027 година. Пазарот на пиво се очекува да покаже раст на обемот од 2,1 отсто во 2024 година, а просечната количина што човек ќе испие годишно ќе биде 22,67 литри, според оваа статистика.

Со оглед на овие прогнози, можно е да се зголеми потрошувачката на еден од најпопуларните алкохолни пијалоци во светот.

И руско-украинската војна го наруши пазарот
Војната во Украина не ја заобиколи ниту индустријата за пиво, па еден од најголемите и најпознатите светски производители на пиво – холандскиот Хајнекен – конечно одлучи на крајот на април да ја прекине работата во Русија и го испрати договорот на одобрување до руските регулатори. , по повеќе од една година и ветување што ја напуштаат оваа земја.

„Аплициравме за одобрување во врска со преносот на сопственоста на нашиот бизнис во Русија и сега чекаме одобрение од властите на Руската Федерација“, рече Харолд ван ден Брук, главен финансиски директор, според Фајненшл тајмс.

Хајнекен најави дека од продажбата очекува загуба од 300 милиони евра.