TikTok најавува голема промена

69

Кога TikTok стана глобален хит во 2020 година – со кратки танцови или комични клипови што ја обезбедија потребната забава за многу корисници на почетокот на пандемијата Ковид-19 – започна трка во вооружување за кратки видеа.

Одеднаш, Фејсбук, Инстаграм, Јутјуб и другите социјални платформи побрзаа да објават слични производи, охрабрувајќи ги корисниците да прават видеа долги до една минута што ќе бидат прикажани вертикално, во фидот на лизгање со бескрајни препораки за тоа што да гледаат следно. Тие други платформи ги поминаа следните години обидувајќи се да ја достигнат популарноста на TikTok, особено меѓу клучните демографски групи на тинејџерите.

Но, сега, пионерот за кратки видеа ја менува насоката и ги турка корисниците да прават и гледаат подолги видеа. Во сабота, TikTok официјално ќе го заврши својот оригинален „Creator Fund“, а креаторите кои сакаат да ја монетизираат својата содржина ќе мора да се приклучат на новата „Creativity Program Beta“, која ќе бара од нив да прават видеа подолги од една минута доколку сакаат да бидат платени преку апликацијата.

Поместувањето на TikTok кон содржини со подолги форми е донекаде пресврт – тој сега ги следи своите наследени колеги во формат на содржина што често е попрофитабилен. Стратегијата, исто така, може да ги поттикне корисниците да поминуваат уште повеќе време на апликацијата, која некои тинејџери веќе велат дека ја користат „речиси постојано“.

Но, некои креатори на TikTok се фрустрирани од овој потег, загрижени дека тоа ќе го одземе она што го направи TikTok толку популарен на прво место: способноста брзо да се прелистува низ тони различни видови содржини и речиси секој едноставно да прави видеа без опширно планирање или ресурси.

„Немам ниту една минута содржина во мене“, рече Ники Апостолу, креаторката на TikTok со речиси 150.000 следбеници, позната како „recycldstdust“, која создава содржина на апликацијата за историјата и културата на домородните Американци.

„Се чувствувам како да има толку многу создавачи кои дојдоа во TikTok бидејќи тоа беше кратка видео апликација“, рече таа, „и сега сакаат да бидат како „мини YouTube“ и се чувствувам како да ги изоставува креаторите кои дојдоа за содржина со кратки форми“.