Продолжува проширувањето на Лидл Груп во Западен Балкан.
Проширувањето и континуираниот раст се дел од деловната стратегија на Лидл, а Балканот се смета за одржлив и растечки пазар со голем потенцијал. Заедно со Северна Македонија и Босна и Херцеговина, кандидати за проширување се и Албанија, Косово и Црна Гора.
Лидл промовира експанзија во Западен Балкан. Веќе се започнати инвестиции во потенцијални локации на продавници и магацини, а се формираат локални тимови во двете нови земји. Веќе има повеќе од 100 членови во секоја земја, а повеќе колеги ќе им се придружат, се вели на страницата на компанијата LinkedIn.
Веќе е изградена првата продавница во Босна и Херцеговина. Покрај тоа, тие неодамна официјално го отворија првиот логистички и дистрибутивен центар во Босна и Херцеговина, кој ќе има речиси 60.000 m² капацитет за складирање.
Во Северна Македонија, со околу 80 милиони евра, веќе почнаа да ја градат најголемата инвестиција до сега, нов логистички и дистрибутивен центар. Тие се посветени на одржлива градба, вклучувајќи зелена енергија, рециклирање отпад и намалување на пластиката.
„Дел од нашата корпоративна стратегија е континуиран раст, не само како компанија, туку и како тим. Затоа ги анализираме можностите за понатамошна експанзија, моментално фокусирајќи се на Западен Балкан. Можни кандидати за нови отворања во иднина се: Албанија, Косово и Црна Гора“, вели тој. Томаш Кузма, шеф за проширување на продажбата во Lidl International, пренесува Indikator.