Kawasaki има за цел да понуди мотоцикл со внатрешно согорување кој ќе користи водород на почетокот на следната деценија
Kawasaki го претстави мотоциклот на водород кој ги ветува истите перформанси и придобивки од традиционалниот мотоцикл, но со многу помали емисии.
Заснован на Ninja H2, мотоциклот има 1,0-литарски (998 cc) четирицилиндричен мотор кој е модифициран да работи на водород наместо на бензин. Водородот се вбризгува директно во цилиндрите додека мотоциклот работи на традиционален процес на согорување.
Моторот не е единствената промена бидејќи мотоциклот е опремен со канистри за водородно гориво, како и вграден „систем за снабдување со водородно гориво“. Овие компоненти очигледно се поставени назад и се дизајнирани да изгледаат како тврди седла.
Kawasaki неодамна го организираше и „првиот светски јавен демонстративен мотоцикл на водород со внатрешно согорување од производител на мотоцикли за масовно производство“ на патеката Сузука за време на трката за издржливост на Coca-Cola Suzuka 8 часа. Тоа беше кулминација на повеќемесечната работа бидејќи проектот започна во март 2023 година и отстапи место за тестирање претходно оваа година.
Компанијата соопшти дека добиениот мотоцикл испорачува „татнеж и пулсирачко чувство што возачите го сакаат кога даваат гас, додека испушта главно вода и многу мала количина на CO2“. Згора на тоа, мотоциклот може да ги избегне ограничените опсези на движење и долгите времиња на полнење што ги попречуваат електричните мотоцикли.
Иако конкретниот модел е прототип, Kawasaki има планови да пушти во производство мотоцикл на водород „почнувајќи од почетокот на 2030-тите“. Сепак, компанијата предупреди дека времето и достапноста „може да се разликуваат во зависност од инфраструктурата за снабдување со водородно гориво и статусот на законските регулативи во секоја земја“.
Преземено од Avtoplus.mk