Голдман Сакс: Два фактори клучни за технолошкиот сектор

43

За големите технолошки акции повторно да пораснат, ќе биде потребно конвергенција на два фактори, вели ветеранот технолошки аналитичар на Голдман Сакс, Каш Ранган.
Волшебната формула е стабилна доза на намалувања на каматните стапки од страна на Федералните резерви во комбинација со наплив на иновации кои брзо поттикнуваат раст на заработката над 20%.

„Мораме да ја вратиме индустријата од раст од 11% на 20%-30%, а за да ја направиме таа нова иновација мора да се случи“, изјави Ранган за Yahoo Finance на конференцијата Goldman Sachs Communacopia & Technology во понеделникот.

Ранган – поборник на Microsoft (MSFT) и Salesforce (CRM) – вели дека технолошкиот сектор мора да испорача вештачка интелигенција во области како што се зголемување на продажбата на клиентите и монетизацијата.

„Кога ќе ја комбинирате таа иновација со пониски стапки, се случува магија“, рече Ранган.

Вниманието на инвеститорите е насочено директно кон ФЕД како што се приближува следната одлука за монетарната политика на 18 септември.

Банката на федерални резерви нашироко го објави своето прво намалување на каматните стапки по години, бидејќи се обидува да ја стабилизира економијата која почнува да забавува.

„Не би отфрлил 50 базични поени, но 25 базични поени изгледаат поверојатно“, изјави главниот економист на Goldman Sachs, Јан Хациус, за Yahoo Finance на конференцијата.

„Мислам дека има солидно образложение за намалувањето од 50 базични поени. А образложението е дека пет и три осми, пет и четвртина до 5,5% се навистина висока стапка на средства. Тоа е највисоката каматна стапка во Г10. Тоа е и покрај фактот што САД всушност забележаа поголем напредок во однос на инфлацијата од повеќето економии на Г10“, додаде Хациус.

Што се однесува до другата компонента, може да потрае малку подолго – иако знаците за нови иновации во приказната за раст на вештачката интелигенција почнуваат да се појавуваат.

Ко-основачот и извршен директор на Salesforce, Марк Бениоф, ми кажа кон крајот на август дека компанијата е на работ да објави дигитални агенти со вештачка интелигенција кои можат да им помогнат на компаниите да ја автоматизираат услугата за клиенти. Salesforce ќе наплаќа за користење по разговор, вели Бениоф.