Продажбата на Porsche падна, најмногу поради Кина

25

Германскиот производител на луксузни автомобили Порше објави разочарувачки бројки бидејќи слабата побарувачка во Кина и обновувањето на неколку популарни модели влијаеше на продажбата.
Вкупните испораки во првите девет месеци од оваа година изнесуваат 226.026 ширум светот, што е намалување за 7%, пишува Seebiz.

Продажбата на клучниот кинески пазар падна за 29% во првите девет месеци од оваа година, а компанијата како причина ја наведе тешката економска ситуација во Кина.

Порше, водечкиот бренд на германската групација Фолксваген, исто така продаде 5% помалку возила во Северна Америка поради доцнење на царината што ги отежна испораките.

Една светла точка беше домашниот пазар на компанијата во Германија, каде испораките се зголемија за 8% во првите три квартали.

На другите пазари, продажбата се зголеми за 1% во остатокот од Европа и 3% на прекуокеанските пазари, широка категорија која ги вклучува Африка, Латинска Америка, Австралија, Јапонија и Кореја.

Падот беше донекаде очекуван бидејќи компанијата со седиште во Штутгарт ја обновува својата флота, со ажурирани верзии на електричниот спортски автомобил Porsche Taycan, моделите Panamera, Cayenne и Macan, како и класичната 911.

Се вели дека транзициите помеѓу различни серии на модели се сложени, што доведува до продажни празнини на одредени пазари.

Генерално, сепак, директорот за продажба Детлев фон Платен рече дека побарувачката на клиентите останува силна, со добри повратни информации за новите модели.