Продажбата на кинески возила во ЕУ падна по воведувањето на тарифите

Кинеските производители на автомобили забележаа најмал удел на европскиот пазар на електрични возила во последните осум месеци, откако новите царини ги зголемија трошоците за увоз на автомобили во регионот за дури 35 отсто. Производителите како BYD Co. и SAIC Motor Corp. во сопственост на MG учествуваа со 7,4 отсто од регистрациите на електрични возила низ Европа во ноември, што е помалку од 8,2 отсто во октомври, според Dataforce. Ова е најниско ниво од март.

Европската унија воведе дополнителни тарифи на крајот на октомври, по истрагата која покажа дека државната помош и дала неправедна предност на кинеската индустрија за електрични возила. Месечните преговори не успеаја да го решат трговскиот спор, што доведе Брисел да додаде нови давачки на постојната увозна тарифа од 10 проценти.

Додека сите електрични возила произведени во Кина подлежат на тарифи, вклучително и оние од западните брендови како што се BMW AG и Tesla Inc., износите варираат во зависност од тоа колку поддршка добил производителот на автомобили и дали соработувал со истрагата на ЕУ.