
Американскиот синџир за брза храна „Мекдоналдс“ објави значително зголемување на инвестициите во вештачка интелигенција (ВИ) до 2027 година, а Индија ќе игра клучна улога.
Покрај тоа што работи во таа земја од 1996 година со стотици ресторани, „Мекдоналдс“ отвори и глобална канцеларија во Хајдерабад, која наскоро треба да стане најголемиот технолошки центар на компанијата надвор од Соединетите Американски Држави.
Според Дурга Пракаш, раководител на глобалните технолошки операции, компанијата планира да имплементира систем со ВИ за проверка на нарачки во повеќе од 40.000 ресторани низ целиот свет до крајот на 2027 година. Пилот-верзијата веќе се користи во 400 локации на „Мекдоналдс“ за да се намали бројот на грешки пред да се достават нарачките до клиентите.
Фокусот на индиската канцеларија ќе биде развојот на внатрешни решенија со ВИ, но без значително зголемување на бројот на вработени. Наместо тоа, „Мекдоналдс“ се свртува кон развој на алатки и технологии што ќе овозможат поефикасно користење на постојните ресурси, особено во областите на предвидување на продажбата, одредување цени и анализа на перформансите на производите.
Компанијата, исто така, развива персонализирана апликација која ќе функционира глобално и ќе поддржува повеќе пазари, а размислува и за отворање слична глобална канцеларија во Полска, моделирана по операциите во Индија и Мексико.












