Адидас доби повеќе од 500 понуди за залихите на брендот Yeezy

72

Адидас добил стотици понуди за голема количина непродадени патики „Yeezy“ дизајнирани од раперот Канје Вест, објави Си-Ен-Ен.
Адидас го прекина своето профитабилно деветгодишно партнерство со раперот во октомври поради неговите антисемитски коментари, но овој потег се покажа скап за германскиот производител на спортска облека. Компанијата рече дека би можела да ја претрпи својата прва годишна оперативна загуба по повеќе од три децении, главно поради тоа што можеби ќе треба да го отпише целиот асортиман на облека и патики Yeezy, во износ од околу 500 милиони евра (527 милиони долари).

Компанијата првично соопшти дека ќе продолжи да ја продава профитабилната линија на патики и облека, но без да го користи името „Yeezy“.

Сепак, извршниот директор на Адидас, Бјорн Гулден, разгледува и неколку други опции, како што е продажба на чевлите и донирање на средствата во добротворни цели или нивно палење.

Гулден рече дека добил преку 500 понуди да купи постоечки патики на Yeezy, но рече дека верува дека тоа „не мора да биде вистинската работа“.

„Мислам дека целта е да го направиме она што најмалку нè повредува и да направиме нешто добро“, им рече Гулден на аналитичарите за време на повикот за заработка на компанијата. Што ќе се случи со залихите на производите на „Yeezy“ е комплицирано прашање што „носи голем ризик за репутацијата“, додаде тој.

„Би можеле да го продадеме со мала маржа и да го искористиме за разни добротворни донации. Уништувањето на стоката или нивното согорување носи повеќе ризици, како што е прашањето за одржливост“, рече Гулден.

Цените на патиките „Yeezy“ растат поради помалата понуда, според StockX, водечка платформа за препродажба на патики, објави CNN.