Американскиот сон не живее во Германија: Тесла тешко наоѓа работници во Берлин

222

Од планираните 12.000, во фабриката моментално работат само 7.000 работници.

Отворањето на фабриката во Берлин, главниот град на Германија, очигледно беше порака на Илон Маск до локалната автомобилска индустрија дека има нов играч во градот. Но, покрај убавата симболика, треба да размислуваме и за други работи, би рекле од попрактична природа.

Германија не е некој неуреден феуд каде големите момци можат да прават што сакаат, а пазарот на трудот е толку голем што работниците не трчаат во првата прилика, пишува Ревијахак.

Вработен во фабрика во Берлин за Wired ја опиша ситуацијата во европската фабрика на Тесла како целосен хаос и тврди дека некои работници се на боледување подолго отколку што работеле. Од планираните 12.000, во фабриката моментално работат само 7.000 работници.

Идејата беше да се произведуваат 5.000 Model Y неделно, а моментално само 2.000 излегуваат од производната лента.

Тесла се смета за помалку посакуван работодавач од другите производители на автомобили. Германскиот синдикат на металски работници ИГ Метал тврди дека Тесла плаќа 20 отсто помалку од слични компании, што е голем проблем кога нема недостиг на работни места во регионот.

Дури и вработените кои влегуваат во фабриката не се задржуваат долго. Поранешните вработени кои решиле да заминат како причина за нивната одлука да најдат работа го навеле недостатокот на искуство во менаџерскиот тим и наглите промени во работните обрасци, на кои вработените со деца тешко се прилагодуваат.

Фабриката во близина на Берлин започна со работа во март годинава.