Aramco влегува во одделот на Renault за мотори со внатрешно согорување

18

Саудискиот нафтен гигант Aramco би можел да откупи удел во одделот за мотори со внатрешно согорување на Renault

Саудискиот нафтен гигант Aramco би можел да преземе удел во идниот оддел за мотори со внатрешно согорување на Renault Group, објавија француските медиуми. Reuters претходно објави дека Renault ја разгледува можноста за партнерство помеѓу Geely и неодредена нафтена компанија за да преземе мнозински удел во одделот.

Францускиот дневен весник Le Monde открива дека Aramco ќе биде нафтената компанија, цитирајќи неименувани извори. Le Monde објави дека француската влада, која има 12 отсто од акциите во Renault, била запознаена со разговорите со Aramco.

Renault на почетокот на годинава соопшти дека истражува начини да ги раздели своите активности за електрични возила и внатрешно согорување, како партнерства со други компании или одделно котирани компании, за да помогне во финансирањето на транзицијата кон електрификација.

Секоја единица би имала околу 10.000 работници, изјави извршниот директор на групацијата Лука де Мео. Деталите се очекува да бидат објавени на пазарот на капитал оваа есен.

Портпаролката на Renault изјави за Automotive News Europe дека компанијата нема да ги коментира извештаите во Le Monde и Reuters, но дека разговорите со потенцијалните партнери продолжуваат.

Другите производители на автомобили – вклучително и Ford, Geely и Mahindra – ги разгледуваат резултатите од нивните активности за ЕВ, настојувајќи да привлечат вид на капитал што ја доведе Tesla до проценка од трилиони долари, да се здобијат со агилност за развој на нови технологии и да управуваат со веројатниот крај на продажба на автомобили со внатрешно согорување во следните неколку децении.

Највредната компанија на светот

Aramco, кој е поддржан од саудиската влада, е најголемата светска компанија по пазарна капитализација, со проценета вредност од 2,2 трилиони долари. Компанијата би работела со Renault на синтетички горива за мотори со внатрешно согорување, пренесува Le Monde. Нафтената компанија има истражувачки центар во близина на Париз, каде што се концентрира на енергијата, транспортот и животната средина.

Електричната единица „Ampere“ ќе биде со седиште во Франција, каде што Renault формира производствен центар на северот од земјата, кој ќе склопува електрични автомобили и комбиња, како и батерии. На берзата би можел да излезе веќе следната година, а Renault ќе остане мнозински акционер.

Единицата за внатрешно согорување – внатрешно именувана „Horse“ – ќе биде со седиште надвор од земјата и ќе вклучува производствени локации за бензински и хибридни мотори и преноси во Шпанија, Португалија, Турција, Романија и Латинска Америка.

Извори за Reuters изјавија дека Renault ќе има 40 отсто од акциите во единицата за мотори со фосилни горива, додека Geely исто така ќе има 40 отсто, а нафтената компанија преостанатите 20 отсто.

Renault веќе има партнерство со Geely за производство на хибридни возила во Јужна Кореја, а неговиот бренд Alpine работи со подружницата на Geely Lotus на електрични спортски автомобили.

Преземено од Avtoplus.mk