
Во тестаментот на Џорџо Армани се наведени LVMH, Luxottica и L’Oréal како преферирани купувачи на неговата модна империја, отворајќи трка за преземање на контролата врз еден од најголемите приватни луксузни брендови во светот.
Дизајнерот – кој почина минатата недела на 91-годишна возраст – им наложи на наследниците, вклучувајќи ја „десната рака“ Лео Дел’Орка и членовите на семејството, да продадат почетни 15 проценти од акциите во италијанската група на еден од трите главни конкуренти.
Во рачно напишаниот тестамент, составен во април и објавен во петок, се наведува дека дополнителен удел помеѓу 30 и 54,9 проценти треба да се продаде на истиот купувач во рок од пет години од смртта на Армани.
Доколку продажбата не успее, неговите наследници – кои ќе ја наследат компанијата преку Фондацијата Џорџо Армани – треба да размислат за јавна продажба, се наведува во тестаментот.
Армани беше единствен сопственик на групацијата, која ги вклучува брендовите „Емпорио Армани“, „Армани Ексчејнџ“ и луксузните брендови „Армани Приве“, како и хотели, ресторани и профитабилна линија козметика, која тој ја водеше до неговата смрт.