
Американските царини и војната со попусти на кинескиот пазар на автомобили влијаеја врз продажбата на германскиот производител на автомобили Ауди.
Во првите девет месеци од годината, подружницата на Фолксваген испорача околу 1,18 милиони автомобили, што е за 4,8% помалку во однос на истиот период минатата година, објави компанијата во петок.
Сепак, падот се забавува, а дефицитот изнесуваше 5,9% во првата половина од годината. Само во третиот квартал, испораките се намалија само малку, за 2,6%.
Севкупно, најголемиот пазар на Ауди, Кина, особено влијаеше врз бројките, со пад на продажбата од 9% на 434.435 автомобили во првите девет месеци.
Другите германски производители таму, исто така, страдаат од многу силна конкуренција во Кина, со некои големи попусти што ги нудат домашните добавувачи. Ауди се надева дека моделите на кинескиот пазар, кои беа лансирани во лето, постепено ќе влијаат на обемот.
Сепак, Ауди, исто така, изгуби 5,1% од продажбата во Северна Америка, испорачајќи само 155.644 автомобили таму од јануари до септември. Компанијата ја обвини предизвикувачката средина создадена од царинските давачки.
Во Европа, продажбата се намали за 4,2% на 340.601 автомобили, но компанијата соопшти дека има значително зголемување на новите нарачки од Западна Европа.
Ситуацијата беше многу попозитивна за електричните автомобили. Тука, во тековната година, е забележано значително зголемување од над 41% на 163.433 автомобили. Само во третиот квартал, зголемувањето изнесуваше речиси 59%. Ова значи дека Ауди значително го намалува јазот со својот баварски ривал БМВ.
Зголемувањето е последица на значителниот раст во Германија, остатокот од Европа и Северна Америка. Во Кина, сепак, продажбата на електрични автомобили значително се намали, за речиси 18%.