Добри вести за пазарот на паметни телефони

41

Глобалниот пазар на паметни телефони во првиот квартал забележа значителен раст на испораките и приходите на годишна основа, што е знак дека конечно закрепнува, е заедничкиот заклучок на неколку водечки аналитички компании за состојбата на пазарот.

Аналитичките компании во нивните нови анализи за состојбата на светскиот пазар на паметни телефони за првите три месеци од 2024 година малку се разликуваат во бројките околу пазарот, но, како што пренесуваат телеком медиумите, тие се обединети во заклучокот „дека пазарот конечно е закрепнување по период на контракција и дека сегашниот позитивен моментум веројатно ќе се задржи во текот на целата година“.

Според Counterpoint Research, приходите на глобалниот пазар на паметни телефони пораснале за 7 отсто на годишно ниво, „достигнувајќи го највисокото ниво досега во првиот квартал“, додека тие не дадоа конкретна бројка за тој вкупен приход, но проценија дека 41 проценти од уделот во вкупната пазарна вредност вели Apple, потоа Samsung со 18 проценти, Xiaomi и Oppo со по 6 проценти и Vivo со 4 проценти удел.

Counterpoint Research проценува дека глобалните испораки на паметни телефони пораснале за 6 отсто од првиот квартал на 296,9 милиони единици, главно поттикнати од резултатите во клучните региони како Европа, Блискиот Исток и Африка (МЕА) и Карибите и Латинска Америка (CALA).

Проценките на аналитичарот Omdia се уште пооптимистички со глобалните испораки на паметни телефони кои пораснаа за 11,6 проценти на 300,4 милиони единици, исто така поттикнати од стабилизацијата на пазарот, силната побарувачка и намалувањето на проблемите со синџирот на снабдување по проблемите во годините на пандемијата.

Во првите три месеци од 2024 година, многу продавачи на паметни телефони забележаа голем, двоцифрен раст од година во година, како што се Xiaomi, Honor, Motorola и Realme, рече Omdia, додавајќи дека Transsion и Huawei исто така забележале троцифрен раст.

Повторувајќи ги прелиминарните податоци од аналитичарите во IDC, други, исто така, го прогласија Samsung за најдобар светски продавач во испораките на поединечни уреди во првиот квартал, со пазарен удел од 20 проценти.

Apple падна на второто место поради проблеми на клучните пазари како Кина, кој за нив е втор најголем пазар според обемот на испорака по САД, но во Кина од втората половина на минатата година се соочува со силна конкуренција од Huawei во премиум сегментот на кинескиот локален пазар, што придонесе за „разочарувачки испораки“ на iPhone-и во првиот квартал.

Во сè, според аналитичарите, но и производителите, клучна технологија за тој пазар ќе биде вештачката интелигенција (AI), која веќе е широко интегрирана и надградена во нивните уреди од речиси сите, а аналитичарите од Canalys истакнуваат дека добавувачите ќе се фокусираат оваа година и да се истражат начини за комерцијализација на генеративниот бран на вештачка интелигенција (GenAI).

„Еволуцијата на решенијата за вештачка интелигенција на уредот за паметни телефони зависи од стратешките сојузи помеѓу брендовите, добавувачите на чипови и софтверските компании. Продавачите ќе бараат отворена соработка со лидерите во индустријата за да донесат уникатни и персонализирани решенија за вештачка интелигенција до крајните корисници. Долгорочно, продавачите ќе бараат да ги донесат овие карактеристики на вештачка интелигенција во цени од средна класа за да додадат повеќе корисници во нивните родни екосистеми со вештачка интелигенција и да ги зголемат приходите“, коментира Canalys.