Глобалната продажба на Toyota падна во февруари

16

Глобалната продажба на Toyota Motor падна за седум проценти во февруари 2024 година во споредба со претходната година. На ова влијаеше падот на продажбата во Кина, поради лунарната Нова година и во Јапонија поради скандалот со безбедносните тестови.

Продажбата во Кина, најголемиот пазар на автомобили во светот, падна за 36 отсто. Во 2024 година, еднонеделниот лунарен новогодишен празник се одржа во февруари, додека минатата година беше во јануари. Тојота соопшти дека на продажбата влијаела и високата конкуренција.

Сепак, за јануари и февруари заедно, падот на продажбата во Кина беше многу помал, од 0,7 отсто. Сепак, ова е сепак помалку од растот на продажбата во секторот на патнички возила од 6,4 отсто, покажуваат податоците на здружението на автомобилската индустрија.

Додека продажбата на Тојота во САД се зголеми за 16 отсто во февруари, а за 14 отсто во Европа, тие паднаа за една третина во Јапонија. Продажбата во Јапонија е погодена од прекини на производството и скандал во Даихатсу, кој произведува и некои автомобили Тојота. Пред една година откриле дека лажирале безбедносни тестови во случај на сообраќајна несреќа.

Двоцифрен пад забележа и продажбата на Toyota во Индонезија и Тајланд, пренесува Reuters.

Во февруари, речиси две петтини од возилата продадени од најголемиот светски производител на автомобили беа бензинско-електрични хибриди. Глобалното производство на Тојота се намали за 2,6 отсто на 737.178 возила.