Американскиот производител на автомобилски гуми Goodyear ќе го продаде брендот Dunlop на јапонската компанија Sumitomo Rubber Industries.
Договорот од 701 милион долари се очекува да биде затворен до средината на годината, објави Goodyear.
Продажбата го вклучува брендот Dunlop и неговата интелектуална сопственост во Европа, Северна Америка и Океанија, ја резимира пораката на компанијата до германската новинска агенција dpa.
Goodyear ќе продолжи да произведува, продава и дистрибуира гуми Dunlop до потрошувачите во Европа најмалку до 31 декември. Договорот автоматски ќе биде продолжен за уште една година, до 31 декември 2026 година, освен ако двете страни меѓусебно не се договорат за негово предвремено раскинување.
Goodyear потоа ќе испорача одредени гуми Dunlop на Sumitomo Rubber Industries во Европа на пет години, со минимална набавна количина од 4,5 милиони гуми во тој период.
Дополнително, Goodyear ќе ја стекне лиценцата за бренд на гуми Dunlop од Sumitomo за комерцијални камионски гуми во Европа. Goodyear, исто така, ќе ги задржи правата на брендот Dunlop за својот бизнис со гуми за мотоцикли во Европа и Океанија, според dpa.