Heineken ги надмина очекувањата, додека потрошувачите се спротивставуваат на инфлацијата

21

Heineken објави подобри од очекуваните приходи од продажба, откако повисоките цени не ги спречија потрошувачите да пијат повеќе во баровите, кафулињата и рестораните ширум светот, објави Блумберг.

Вториот по големина производител на пиво во светот рече дека обемот на продажба во првата половина се зголемил за 7,6% на органска основа. Ова се покажа над просечната прогноза на аналитичарите за раст од 5,73%. Приходите од органски производи се зголемија за 22% на 16,4 милијарди евра, поддржани од зголемувањето на цените, доброто време во Европа и закрепнувањето во Латинска Америка.

„Нашите активности за цените, управувањето со приходите и продуктивноста неутрализираа значителни инфлациски притисоци врз нашата база на трошоци“, коментира извршниот директор Долф ван ден Бринк.

Heineken ја задржа прогнозата за скромен раст оваа година, откако закрепнувањето на побарувачката беше погодено од војната во Украина и притисокот од растот на цените. Сепак, компанијата ја ревидира својата прогноза за 2023 година.

Холандската компанија објави прилагодена нето добивка од 1,33 милијарди евра за првата половина од годината, забележувајќи органски раст од 40% во споредба со истиот период лани. Претходно, производителот на Heineken, најпродаваното светло пиво, на Tiger, Sol и Strongbow изјави дека очекува удар од 400 милиони евра од повлекувањето од Русија по инвазијата на Украина.

Претходно оваа година, производителот предупреди дека се соочува со најлошата инфлација во последната деценија. Компанијата потоа предупреди дека потрошувачите би можеле да ја намалат потрошувачката на пиво, заканувајќи се на закрепнувањето на индустријата од пандемијата.

Heineken, исто така, ја повтори својата прогноза дека профитната маржа ќе биде рамна или малку ќе се зголеми оваа година. За 2023 година, компанијата рече дека сега има за цел средно до високо едноцифрено процентуално зголемување на оперативната добивка.