
Цените на стоките и услугите за лична потрошувачка, мерени со индексот на потрошувачките цени, во февруари 2025 година во однос на февруари 2024 година, или на годишна основа, се во просек повисоки за 3,7 отсто, додека во однос на јануари 2025 година, или на месечно ниво, се во просек пониски за 0,1 отсто, објави Централниот завод за статистика.
Гледано по главните групи од класификацијата ECOICOP, на годишно ниво, најголем пораст на потрошувачките цени во просек е остварен во групите Ресторани и хотели, за 9,7 отсто, Разни стоки и услуги, за 6,5 отсто, Рекреација и култура, за 5,5 отсто, Образование, за 5,3 отсто, Храна и безалкохолни горива, горива и други, бензин, 1 отсто. за 4,6 отсто во секоја група и Алкохолни пијалоци и тутун за 3,9 отсто.
Годишниот пораст на цените го ублажи падот на цените во групите Комуникација за 3,5 отсто и Облека и обувки за 2,4 отсто.
„На месечно ниво, цените најмногу паднаа во просек во групите Комуникации, за 1,9 отсто, Облека и обувки за 1,4 отсто, Храна и безалкохолни пијалаци за 0,5 отсто и Разни стоки и услуги за 0,2 отсто“, соопшти ЦБС.
Месечниот пад на цените го ублажија поскапувањата во групите Рекреација и култура за 0,9 отсто, Ресторани и хотели за 0,7 отсто, Домување, вода, струја, гас и други горива за 0,5 отсто и Здравје за 0,4 отсто.