
Привремениот извршен директор на Lucid Motors, Марк Винтерхоф, издаде остро предупредување. Тој тврди дека царините на Трамп ќе ги направат секој нов автомобил на американскиот пазар поскап. Ова не важи само за електрични возила произведени во Кина или пикапи склопени во Канада. Секој ќе го почувствува влијанието, без разлика дали автомобилот ќе излезе од производствената линија во Пекинг или Бирмингем, вели тој.
Според Винтерхоф, секој нов автомобил е осуден да биде поскап.
„Поради глобалниот синџир на снабдување, дури и домашните производители мора да увезуваат суровини и делови од други земји“, изјави Винтерхоф за телевизијата Блумберг. „За американските потрошувачи, ова значи дека возилата под овој царински режим ќе бидат поскапи. Едноставно нема друг начин. Постои добра причина зошто синџирот на снабдување е толку глобален.“
Како што истакнува извршниот директор на Lucid Motors, модерното производство на автомобили не е локална приказна. Тоа е сложен глобален танц на компоненти и суровини што го сочинуваат вашиот автомобил. Дури и ако вашиот електричен автомобил е составен во Тексас, веројатно е дека неговото „срце“ – графит, литиум и полупроводници – доаѓа од целиот свет. Lucid не е првиот, туку само последниот во низата производители што го вклучуваат алармот.
Сепак, индустријата некако успеа да се снајде. Иако раководителите претходно предупредија дека царините би можеле да го запрат производството во рок од неколку недели, тркалата сè уште се вртат. Како? Индустријата ги искористи логистичките подготовки и односите со добавувачите воспоставени за време на пандемијата за да го одложи решавањето на проблемот.
Клучна улога одиграа и царинските ослободувања, кои беа еден вид спас за многу брендови. Се очекува еден од најголемите удари да биде во секторот за истражување и развој. Новите програми ќе бидат ставени на чекање во корист на намалување на трошоците и прилагодување кон новите правила.











