Југо се враќа на европскиот пазар на автомобили

Од сите изумрени марки на автомобили, можеби никогаш не би очекувале да оживее оној што претставува пропадната држава. Покрај тоа, има репутација како најлоша марка на автомобили во светот – но некои имаат различни идеи. Најавено е дека брендот Југо на Застава, гордоста на поранешната југословенска автомобилска индустрија, повторно би можел да се појави на патиштата.

Зад проектот кој несомнено ќе привлече внимание во регионот стои проф. Др. Александар Бјелиќ, познато име во германската автомобилска индустрија. Со маркетинг работи повеќе од дваесет години, а моментално е професор по економија на Универзитетот во Белград. Тој ги обезбеди правата за користење на брендот Југо на меѓународниот пазар. Тој се погрижи и за првичното финансирање на проектот, а веќе почна да работи на развој и проектирање.

Според тоа, неодамна беа објавени првите скици на модерното Југо, за кое е одговорен српскиот дизајнер Дарко Марчета. Пропорциите и препознатливиот облик на старото Yugo ќе бидат задржани, со примеси на модерни дизајнерски трендови и технологии. Се вели дека моторите, и покрај општиот тренд на електрификација, првично ќе бидат на бензин, а новото Југо би требало да биде достапно, исто како и неговиот претходник.

Првиот прототип во работна состојба треба да биде претставен во 2027 година на помпезно најавуваниот Експо во Белград.