Како бојата на производот ги тера луѓето да го купат?

Бојата на предметите има силно влијание врз емоционалната состојба на една личност. Тоа влијае на автономниот систем. Секоја боја е способна да предизвика асоцијации во нас, а нејзината перцепција е под влијание и на емоционалната состојба и на други карактеристики: на пример, пол, возраст, религија, животно искуство. Дури и нашето чувство за време зависи од бојата: веб -страница дизајнирана во ладни нијанси изгледа како да се вчитува побавно.

Специјалистите по маркетинг го применуваат сето ова знаење за развој на производи и стратегии за промоција.

Еве што значат девет од боите за купувачите, според експерт за оваа тема:

Црвено. Поттикнува акција, ве тера да купувате брзо. Исто така се користи за стимулирање на апетитот во кафулињата и рестораните. Примери за брендови што го користат: YouTube, Coca-Cola, Lego, Netflix.

Портокалово. Како и црвеното, го стимулира дејството и е повеќе фокусирано на емоционални и импулсивни луѓе. Може да предупреди на опасност. Во исто време, бренд со портокалово лого се перцепира како пријателски, сигурен и весел. Примери: Fanta, Nickelodeon, Timberland.

Жолта. Симбол на радост, оптимизам, младост. Секогаш привлекува внимание. Исто така, се перцепира како демонстрација на доверба. Примери: Ikea, McDonald’s, Chupa Chups.

Зелена. Претставува еколошки производи. Исто така, инспирира доверба кај купувачите и е поврзано со богатството. Примери: Animal Planet, Tic Tac, Starbucks Coffee.

Сина. Оваа боја инспирира доверба во компанијата. Марката изгледа сигурно, подготвена за комуникација. Примери: Intel, Samsung, Nokia.

Виолетова. Поврзано со величина и мистерија. Исто така, ја нагласува креативната страна на компанијата. Примери: FedEx, Hallmark, Yahoo!

Црна. Логото на производот или брендот од оваа боја изгледа скапо, луксузно и авторитетно. Примери: Disney, Adidas, Honda.

Бела. Се користи за да се претстави производот како рафиниран, „чист“. Поврзано со минимализмот. Примери: Jeep, Nike, Chanel.

Кафеава. Го нагласува престижот и луксузот на производот. Обично се користи за украсување кафулиња. Примери: M & M’s, Hershey’s, SK Builders.