Како да се избегнат почетните претприемачки грешки

Нормално е да се прават грешки. Тоа се модели низ кои поминува речиси секој нов претприемач. Добри вести? Повеќето од овие грешки може да се избегнат.

Дали знаевте дека секој четврти бизнис во САД не преживува во текот на првата година? Овие неуспеси обично не доаѓаат од лоши идеи, туку од грешки кои можеле да се спречат.

Соработникот на Форбс, Шо Деван ги наведува петте најчести грешки што сум ги видел (и направил), за да можете да ги избегнете и да се фокусирате на градење успешен бизнис.

Потребата да се работи премногу

Многу сопственици на бизниси мислат дека да се работи повеќе значи да се работи подобро.

Спојлер: не е така. Обидот да балансирате премногу работи одеднаш ги збунува клиентите, троши ресурси и го води вашиот бизнис кон исцрпеност.

Замислете го ова: нова технолошка стартап компанија одлучува да направи сè одеднаш. Со градење апликации, водење облак платформи, обезбедување услуги за сајбер безбедност, продажба на хардвер, предавање програмирање, па дури и истражување на вештачка интелигенција. Амбициозни? Се разбира. Одржливо? Апсолутно не. Клиентите не можат да сфатат во што всушност се добри, а тимот се одолговлекува премногу, па ништо не се прави како што треба.

Решение: фокусирање. Изберете една работа што можете да ја направите толку добро што речиси функционира сама по себе. За технолошки стартување, ова би можело да значи започнување со сопствен развој на апликации. Откако ќе го совладаат тоа, тие можат да се прошират во дополнителни услуги.

Едноставноста победува. Обезбедува јасност на вашите клиенти, ја олеснува работата на вашиот тим и му помага на вашиот стартап да расте одржливо. Обидувајќи се да направите сè, не ве прави впечатливи, туку ве прави растргнати.

Вработување пребрзо без разбирање на потребите на работата

Една од најголемите почетнички грешки во бизнисот? Вработувајте премногу брзо без вистински да ги разберете потребите на вашата компанија. Можеби мислите дека растот значи повеќе луѓе. Но, ако брзате да го проширите вашиот тим без јасно дефинирани улоги и одговорности, ризикувате да ги исцрпите ресурсите, да создадете неефикасност и да го забавите напредокот.

Пример: Една мала компанија за е-трговија добила голем договор и веднаш ангажирала тројца нови членови на тимот да водат операции. Без јасно дефинирани процеси, задачите почнаа да се преклопуваат, а комуникацијата се прекина. И тимот потроши повеќе време за да ги реши недоразбирањата отколку да пополнува нарачки.

Резултат? Пропуштени рокови, незадоволни клиенти и потрошени пари.

Пред да објавите оглас за работа, застанете и размислете. Кои улоги се навистина клучни во овој момент? Кои вештини најмногу ќе придонесат за вашите деловни цели? Со однапред идентификување на тие потреби, ќе вработувате смислено, а не импулсивно. И не се задоволувајте со „најдоброто од сегашната селекција“. Фокусирајте се на наоѓање совршен кандидат – некој чии вештини и начин на размислување одговараат на вашата долгорочна визија.

Премногу клиенти

Примамливо е да се обидете да ги задоволите сите кога штотуку почнувате, бидејќи изгледа како најбрзиот начин да растете.

Но, вистината е ова. Да се ​​обидеш да им служиш на сите обично значи да не служиш никому правилно. Вашите напори стануваат расфрлани, пораките нејасни, а вашиот бренд ризикува да се изгуби во морето на конкуренција.

Ова е моментот кога пристапот „богатството е во нишите“ ја менува играта. Кога се фокусирате на одредена целна група, сè станува поедноставно. Можете да ги прилагодите вашите услуги, да ги усовршите процесите и да изградите репутација како експерт во вашата област.

Пример: Како бизнис тренер, наместо да им помагате на „сите претприемачи“, специјализирајте за поддршка на претприемачи во рана фаза на кои им е потребна помош за создавање системи и стратегии за раст. Ова сè уште опфаќа различни индустрии, но јасно ја дефинира фазата на бизнис со која најдобро работите. Таквата специфичност ги привлекува вистинските клиенти и ви помага да се издвоите од толпата.

Заклучок: фокусирајте се на квалитетот, а не на квантитетот. Јасната ниша ви овозможува да постигнете подобри резултати и да изградите посилни односи со клиентите. Понекогаш, правењето помалку е токму она што ви помага да постигнете повеќе.

Предвремена инвестиција во технологијата

Лесно е да се фатите во возбудата на современите алатки кога започнувате, но инвестирањето во скапа технологија пред да освоите клиенти често е замка. Вистина? Одличните системи нема да го спасат вашиот бизнис ако не сте ги совладале основите.

Пример: Претплата на CRM платформа која чини 500 долари месечно пред да го потпишете вашиот прв клиент. Секако, подобрените работни текови и напредната аналитика звучат одлично во теорија, но без клиенти, тоа е само непотребен трошок.

Решение: нека биде едноставно. Користете достапни или бесплатни алатки за да ги решите непосредните потреби.  Фокусирајте ја вашата енергија на она што навистина е важно: стекнување клиенти и потврдување на вашиот бизнис модел.

Како што вашиот бизнис расте и се соочува со нови предизвици, точно ќе знаете која технологија ви е потребна за ефективно да се зголемите. Запомнете, технологијата е тука за да ги реши проблемите, а не да создава непотребни трошоци. Започнете скромно, растејте паметно.

Слушање на погрешни луѓе

Сите совети не се добри, а понекогаш слушањето погрешни луѓе може да го забави вашиот напредок. Една од грешките  е прифаќањето совети од добронамерни ментори. Или обучувачи кои немаат искуство во вашата специфична индустрија. Дури и со најдобри намери, нивните совети можат да доведат до погрешни одлуки, губење време и непотребни трошоци.

Пример: замислете дека лансирате бренд за е-трговија и ангажирате тренер чија експертиза е водење физички продавници. Тие ве советуваат да се фокусирате на промоции и стратегии во продавниците за да го зголемите сообраќајот на нозете. Тоа би можело да функционира – ако сте имале продавница. Но, за онлајн бренд? Тој совет целосно ја промашува целта.

Вистина? Ништо не може да го замени учењето преку пракса. Практичното искуство ќе ве научи што функционира, а што не во вашата област. Откако ќе акумулирате некои успеси (и лекции), побарајте ментори кои веќе го поминале вашиот пат. Вистинскиот совет може да биде пресвртница, но само ако е усогласен со вашите цели и предизвици. Изберете ги вашите советници внимателно, исто како што го градите вашиот бизнис.

Крајна линија: грешките се дел од патувањето, но тие не мора да ја дефинираат вашата приказна. Секој предизвик е можност за раст, а секој неуспех е чекор поблиску до успехот ако му пристапите со правилен начин на размислување. Со избегнување на овие вообичаени грешки, можете да заштедите време, енергија и ресурси додека градите бизнис со кој ќе се гордеете.