Иако V8 моторот што го придвижува Ferrari F8 Tributo се смета за еден од најдобрите произведени во изминатите 20 години, германскиот тјунер Keyvany одлучи да го искористи неговиот потенцијал и да извлече уште поголема моќ.
F8 Tributo е придвижуван од 3,9 литарски твин-турбо V8 мотор, кој според фабричките спецификации развива 710 КС и 770 Nm вртежен момент, но по третманот на Keyvany испорачува 850 КС и 922 Nm вртежен момент.
Тјунерот подготви нов издувен систем и ја премапираше единицата ECU за да ја ослободи дополнителната моќност на V8 моторот, а благодарение на овие подобрувања, F8 Tributo сега забрзува од 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди (претходно 2,9 секунди). Максималната брзина е 351 км/ч во однос на „стандардните“ 340 км/ч.
Ferrari, исто така, доби карбонски делови, вклучувајќи прагови, куќишта на страничните ретровизори, заден дифузор, спојлер и многу повеќе, со цел да се зголеми надолната сила. Исто така, има и нови 21/22-инчни алуминиумски тркала, а во внатрешноста има карбон и кожа.