Конкуренцијата од Кина ја успорува Зара: Индитекс бележи побавен квартал

Сопственикот на Зара, Индитекс, во средата објави послаба од очекуваната квартална продажба, истовремено сигнализирајќи побавен почеток на летната сезона отколку минатата година, поради пошироката економска неизвесност.
Шпанскиот трговец на мало објави приход од 8,27 милијарди евра (9,44 милијарди долари) во првиот фискален квартал што го опфаќа периодот од 1 февруари до 30 април, малку под 8,39 милијарди евра предвидени од аналитичарите на LSEG.

Нето добивката изнесуваше 1,3 милијарди евра за кварталот, во споредба со 1,32 милијарди евра проценети од аналитичарите.

Компанијата, исто така, објави побавен почеток на летната продажба, која се зголеми за 6% при постојан девизен курс од 1 мај до 9 јуни, во споредба со раст од 12% во истиот период минатата година при постојан девизен курс.

Уште во март, Индитекс посочи забавување на побарувачката на почетокот на годината, што тогашниот извршен директор Оскар Гарсија Масеирас го припиша на неизвесноста околу американските тарифи.

Акциите паднаа по коментарите, а акциите моментално остануваат во пад од околу 12% од својот врв од 4 декември, од понеделник.

Коментарите дојдоа откако продажбата на Inditex се зголеми на годишно ниво во четвртиот квартал на 11,21 милијарди, исполнувајќи ги очекувањата. Тоа следеше по реткото намалување на продажбата и профитот во третиот квартал, бидејќи поплавите во Шпанија влијаеја на потрошувачката на потрошувачите.

Компанијата, која исто така поседува голем број брендови, вклучувајќи ги Pull & Bear, Bershka и Massimo Dutti, често се смета за барометар за поширокото расположение на потрошувачите.

Таа, исто така, доби јасна предност пред конкурентот H&M, кој во март објави послаби од очекуваните заработки за првиот квартал, бидејќи продажбата на шведскиот моден гигант продолжува да паѓа.

Сепак, двата малопродажни гиганти се борат со зголемената конкуренција од поевтините брендови за брза мода, како што се кинеските Shein и Temu. Квалитетот е сличен, цените во кинеските продавници се многу поповолни…

Фото: Pixabay