LVMH известува подобри од очекуваните резултати

Најголемата светска компанија за луксуз, LVMH во вторникот објави подобра од очекуваната продажба за цела година, што е најсилниот знак досега за потенцијален пресврт во висококвалитетниот сектор.
Сопственикот на брендовите како  Louis Vuitton, Moët & Chandon и Hennessy објави приход од 84,68 милијарди евра (88,27 милијарди долари) за 2024 година, во споредба со 84,38 милијарди евра предвидени од аналитичарите на LSEG.

Бројката за целата година е еднаква на органски раст од 1% на годишно ниво, соопшти компанијата.

Продажбата, исто така, порасна повеќе од очекуваното во четвртиот квартал до декември, откако падна за прв пат од пандемијата во претходните три месеци. Растот беше предводен од потрошувачите во Европа, САД и Јапонија, додека групата ја наведе континуираната слабост во поширокиот азиски регион.

„Во 2024 година, во услови на несигурна средина, LVMH покажа силна еластичност. „Оваа способност да се преброди бурата во многу турбулентни времиња – веќе илустрирана во многу прилики низ историјата на нашата групација – е дополнителен доказ за силата и релевантноста на нашата стратегија“, рече Бернард Арно, претседател и извршен директор на LVMH, во изјавата.