Meta инвестира во Take App – стартап кој овозможува продажба преку WhatsApp

16

Take App првенствено беше создадена за да им помогне на малите ресторани во Сингапур да прифатат онлајн нарачки на почетокот на пандемијата.

Стартапот тврди дека апликацијата веќе ја користеле 1.000 компании на 35 различни пазари. Огромното мнозинство од нив се со седиште во Сингапур, Малезија и Индонезија.

Јумин Ким за TechCrunch го објасни фактот дека тие се пробиле на пазарот со веќе постоечката конкуренција.

„Во Југоисточна Азија, WhatsApp е најчестиот начин за комуникација со деловните субјекти, но бара високи оперативни трошоци бидејќи вработените треба да одговорат на многу разговори… Постојат „западни“ CRM решенија кои го прават поефикасен, но тие се исто така скапи или тешки за нашите трговци. Фокусирани сме на традиционални компании со дигитален јаз“.

Во основа, апликацијата служи како лесен начин за оние со мало техничко знаење да постават едноставна веб-страница за да го олеснат нарачувањето преку Интернет, да управуваат со количката за купување, плаќањата и да се поврзат директно на WhatsApp за да управуваат со нарачките.