
Супермаркетите „Карфур“ во Италија наскоро ќе бидат во рацете на италијанската мултинационална компанија за храна „ЊуПринсес Спа“, која минатата недела објави дека постигнала договор за купопродажба вреден околу една милијарда евра.
Групацијата „ЊуПринсес“ веќе поседува бројни брендови за храна како што се „Пласмон“, „Централе дел Лате“, „Џилио“, „Поленги Ломбардо“ и „Делверде“.
Купувањето на околу илјада продавници сега чека одобрение од надлежните регулаторни органи, а целта е трансакцијата да се заврши до крајот на годината, во соработка со „Карфур Недерланд БВ“ и „Карфур СА“.
Со ова преземање, компанијата со седиште во Реџо Емилија достигнува потенцијален годишен приход од 11 милијарди евра, што ја прави втора најголема групација за храна во Италија по промет и најголем работодавач во секторот, со 13.000 вработени во Италија, над 18.000 низ целиот свет и дополнителни 11.000 во сродни индустрии.
Претседателот на групацијата NewPrinces, Анџело Мастролија, изјави дека купувањето на Carrefour Italia претставува клучен чекор во растот на неговата групација.
„Со оваа операција, правиме одлучувачки чекор кон вертикална интеграција помеѓу производството и дистрибуцијата, зајакнувајќи ја нашата способност да создаваме вредност низ целиот синџир на снабдување“, додаде Мастролија.
NewPrinces, исто така, ја разгледува можноста за повторно лансирање на брендот Gs, кој е присутен во Италија од 1960-тите, но беше целосно заменет од продавниците на Carrefour во 2010 година.
Најава за штрајк поради неизвесноста на работните места
По објавувањето на преземањето, синдикатите Filcams CGIL, Fisascat Cisl и Uiltucs прогласија состојба на штрајк, поради, како што велат, недостатокот на одговори од Carrefour Italy за иднината на работниците.
Синдикалците побараа итен состанок во Министерството за претприемништво и „Made in Italy“ со цел да се разгледа стратегијата за закрепнување, во рамките на која се планирани заеднички инвестиции во брендот и развој во износ од повеќе од 400 милиони евра.
Министерот Адолфо Урсо ја изрази својата поддршка за оваа трансакција, нагласувајќи дека таа претставува зајакнување на концептот „Made in Italy“, и најави речиси одделни состаноци со Мастролија и синдикатите.
Фото: Pixabay