Токсичната работна атмосфера често ја оптоваруваат шефовите, односно менаџерите и директорите одговорни за одреден дел од организацијата на работата и грижата за вработените и начинот на нивното извршување. Ова е често случај затоа што претпоставените не се ангажираат доволно за да ја подобрат ситуацијата, но треба да бидете свесни дека работниците не се секогаш ангели.
Има исклучително проблематични кои доколку не се контролираат можат да и наштетат на целата околина. Затоа што негативната атмосфера се шири многу побрзо од позитивната и многу е важно навреме да препознаете што се случува. А тоа не може да се направи без комуникација и доверба.
Но, сè што е познато или треба да биде. Затоа е интересно да се види што точно им пречи на менаџерите, директорите и шефовите, без да го извртуваат тоа, анонимно имаа можност да го кажат тоа во анкетата спроведена од Sign.com. Во истражувањето за токсичните навики на работниците учествувале 800 менаџери и директори.
Десет од најистакнатите скокаат во прв план.
1.Хронична склоност кон доцнење – дури 90 отсто рекле дека тоа ги нервира
2.Често земајќи боледување или слободни денови – очекувано, оваа ставка е на врвот и 86 отсто од нив истакнале дека е иритирачка
3.Употреба на алкохол на работното место
4.Покривање на лични трошоци со пари на компанијата
5.Викање на колегите
6.Обиди за заведување претпоставени или колеги, без другата страна да сака или да го охрабри тоа – ова е проблем на секоја организација и го истакнуваат 83 отсто од шефовите
7.Да дозволите друг колега да страда поради заедничка вина – такво нешто иритира 81 отсто од шефовите
8.Трошење премногу време на социјалните мрежи за време на работното време
9.Зачестени лични повици во текот на работното време – ова иритира 77 отсто од претпоставените
10.Кажување несоодветни или навредливи шеги – 76 отсто од шефовите сметаат дека тоа е иритирачко