Остар пад на продажбата на iPhone во Кина

21

Продажбата на iPhone на Apple нагло падна во Кина во првиот квартал од оваа година, а компанијата почувствува силна конкуренција од домашниот бренд Huawei, според новиот извештај на компанијата за истражување на пазарот Counterpoint Research.
Apple забележа пад на продажбата на iPhone за 19,1% во првите три месеци од оваа година, покажаа податоците на Counterpoint, додека кинескиот гигант за телекомуникации и потрошувачка електроника Huawei забележа оживување во својот бизнис со паметни телефони.

Компанијата со седиште во Шенжен, Кина забележа скок на продажбата на нејзините паметни телефони за неверојатни 69,7% во првиот квартал, соопшти Counterpoint.

Тоа беше благодарение на лансирањето на смартфонот Mate 60 на Huawei, кој доаѓа со премиум чип што ја поддржува следната генерација на мобилно поврзување 5G.

Почнувајќи од 2019 година, САД воведоа санкции кон Huawei во обид да го спречат пристапот до таква технологија, освен уништувајќи го бизнисот на Huawei со паметни телефони.

Huawei сега се враќа. Компанијата е четврти по големина производител на паметни телефони во Кина, според истражувањето на Counterpoint објавено во вторникот, зголемувајќи го притисокот врз Apple, кој е трет по големина.

Акциите на Apple благо паднаа во американското претпазарно тргување во вторникот.

„Продажбата на Apple беше намалена во текот на кварталот бидејќи враќањето на Huawei директно влијаеше на Apple во премиум сегментот“, рече Иван Лам, висок истражувачки аналитичар за Counterpoint Research, во изјавата.