Германскиот производител на спортски автомобили Porsche AG во понеделникот објави пад на продажбата од 28% во Кина во 2024 година, бидејќи континуираната слабост на најголемиот светски автомобилски пазар ги погодува германските производители на автомобили.
Порше, во мнозинска сопственост на Фолксваген, продаде 56.887 возила во 2024 година во Кина, што е помалку од 79.283 во 2023 година.
Падот влијаеше на глобалната продажба, која падна за 3% на 310.718 возила во споредба со 2023 година. Ова дојде и покрај растот на другите пазари, вклучително и зголемувањето од 11% дома во Германија.
Кинеските потрошувачи сè повеќе се колебаат да трошат пари на луксузни стоки поради слабиот економски раст како резултат на кризата со недвижностите во земјата.
„Генерално, покажавме дека сме исклучително робусни во предизвикувачкото пазарно опкружување во 2024 година“, рече во изјавата членот на управниот одбор на Порше, Детлев фон Платен.
Порше во октомври соопшти дека ќе ја намали својата застапничка мрежа во Кина, како одраз на континуираната слаба побарувачка.
Основната продажба на автомобили на Mercedes-Benz, исто така, падна во 2024 година, соопшти производителот на автомобили минатата недела, погодена со пад од 7% во Кина, додека продажбата на брендот Volkswagen во Кина падна за 8,3% на 2,2 милиони возила.