
Германскиот производител на луксузни автомобили „Порше“ објави нов пад на продажбата во четврток, бидејќи испораките во Кина нагло се намалија.
Производителот со седиште во Штутгарт продаде 212.500 возила во првите девет месеци од годината, што е за околу 6% помалку во однос на истиот период во 2024 година.
Само 32.200 автомобили беа продадени во Кина, што е намалување од 26% во однос на претходната година, поради предизвикувачките пазарни услови и интензивната конкуренција од локалните конкуренти.
Извршниот директор Оливер Блуме предупреди дека пазарот на луксузни стоки во Кина се распадна.
Броевите на продажбата, исто така, покажаа тренд на опаѓање во Германија и остатокот од Европа, иако сликата во Северна Америка беше попозитивна за „Порше“, со пријавени 64.400 продадени возила.
Резултатите можеби биле под влијание на трката на купувачите да купат возила пред да стапат во сила американските царини.
Автопроизводителот на автомобили, исто така, забележа раст на странските пазари како што се Африка, Латинска Америка, Австралија, Јапонија и Кореја.
Според главниот директор за продажба Матијас Бекер, испораките на „Порше“ останаа робусни во тековната година.
„Нивото е во согласност со нашите очекувања, особено со оглед на моменталните геополитички и економски услови“, рече тој.
Менаџерот, исто така, очекува пазарната средина да остане предизвикувачка во иднина.
Со неодамнешните одлуки за производите, компанијата реагира „на разновидните потреби на клиентите ширум светот и на одложеното зголемување на електромобилноста“.
Околу 23% од продадените возила во првите три квартали од годината биле исклучиво електрични.