Работа од соништата: Како да заработите пари од вашето хоби?

Постојат начини да заработите пари практикувајќи го вашето хоби, но треба да имате целосен план – од маркетинг стратегија до истражување.

Првиот чекор на патот кон работата од соништата е: спроведување на истражување.

Спроведете истражување

Дознајте кој е пазарот за производот или услугата што ја нудите. Колку други луѓе нудат исто или слично? Се чини дека се зафатени? Колку наплаќаат?

Само некои од многу профитабилните хобија се: правење квалитетни производи по нарачка, како што се завеси, купување и препродавање на стар мебел или услуги како музика или настава по јазици и градинарство.

Размислете каде гледате како се рекламираат овие услуги. Etsy, на пример, е одлично место за продажба на ракотворби, но сајтовите како Fiverr и TaskRabbit се подобри во продажбата на вештини како украсување или пишување.

Погрижете се јасно да ги претставите сите редовни трошоци направени при продажба на вашите услуги или производи на овие платформи.

Запрашајте се: дали трошокот вреди за профитот што сакате да го остварите – или би било полесно да се продаде преку социјалните медиуми, на сајтови како Facebook и Marketplace?

Не се регистрирате за ништо што чини пари додека не ги разгледате вашите опции. Последното нешто што го сакате е уште една сметка која ги зголемува вашите месечни трошоци и не ви помага да ги намалите.

Ценете го вашето време и труд

Одлуката за совршена цена е клучот за успехот на вашиот спореден проект. Сакате да наплатите цифра која е конкурентна, која ќе го задоволи вашиот клиент и ќе донесе пари што ви се потребни за да остварите профит.

За да го направите ова, земете ги предвид вашите трошоци за правење еден предмет или обезбедување услуга. Колку ќе чинат суровините, книговодството и пакувањето, патните трошоци и други работи? Можете ли да ги намалите овие трошоци со купување на некои артикли на големо – или со искористување на попустот на добавувачот?

Ако продавате нешто што го правите, размислете колку време е потребно и нивото на вашето искуство. Ако, на пример, потребни се денови работа за да се направи едно парче, цената треба да го одразува тоа.

Претворете ја цената што ја имате на ум во сатница и одлучете дали е разумна. Ако обезбедите услуга, овој метод ќе биде поедноставен и полесен за споредба со пазарот. Ако се сомневате, ставете повисока цена, а не пониска.

Далеку е полесно да се намали отколку да се зголеми.

Направете маркетинг стратегија

Размислете кои се вашите типични клиенти и каде би можеле да го бараат производот или услугата што ја продавате. Дали се корисници на социјалните мрежи или користат пребарувачи како Google за брзо да го најдат она што им треба? Дали живеат локално или се распространети низ целата земја?

Можеби има смисла да ги правите вашите маркетинг и продажба на едно место. На пример, ако поставите „изложба“ на Instagram или Facebook, можете да го зголемите обемот на вашата публика на платформата преку „хаштагови“ и содржина. Тие се поставени и работат бесплатно. Можете, исто така, да креирате своја сопствена веб-страна бесплатно, користејќи Wix и да користите алатки за социјални медиуми само за маркетинг цели.

Искористете ги предностите на класичните ПР и маркетиншки можности нудејќи им коментари на новинарите кои бараат информации за вашите производи или области на експертиза, испраќајќи примероци или посетувајќи блогови на страници кои се насочени кон публиката до која се обидувате да стигнете, пренесе „Гардијан“.

Бидете реални во однос на времето

Бидете организирани. Одвојте време да го направите вашиот проект и да правите нешто во врска со него секој ден, дури и ако тоа е само објавување на Etsi. Бидете нежни со себе и бидете реални за тоа колку многу можете да постигнете околу вашата главна работа.

Маркетинг и административните задачи треба да бидат мали и не треба да си дозволите да бидете совршен непријател на доброто.

Никој не е веднаш неверојатен во користењето на социјалните мрежи. Тие се развиваат како што минува времето, а вие се прилагодувате, но и тоа не мора да биде совршено. Не трошете часови избирајќи боја за вашето лого, на пример. Секогаш можете да го приспособите.