Еден совет од инвеститор му помогна на извршниот директор на Airbnb, Брајан Чески, да ја прерасне својата компанија од стартап кој се бори во индустриски гигант вреден милијарди долари.
Тоа го кажа самиот Чески, кој им рече на присутните на неодамнешниот настан на Бизнис школата во Стенфорд дека тоа е „најдобриот совет што некогаш сум го добил“.
А советот е: Фокусирајте се на 100-те луѓе на кои им се допаѓате, наместо да се трудите малку да им се допаднете на милион луѓе.
Овој совет му го дал Пауло Греам, ко-основач на технолошкиот стартап акцелератор I Combinator, кој ги советувал ко-основачите на Airbnb да се фокусираат на мала група потенцијални клиенти додека ја градат својата компанија.
Тоа значеше и истовремено да се открие што ќе ги израдува домаќините. Мал број луѓе кои длабоко го ценеле искуството на Airbnb, и како гости и како домаќини, станаа „маркетиншки оддел“ на компанијата“, рече Чески на настанот во Стенфорд.
Според негова проценка, стратегијата функционирала. Во првата деценија, Airbnb стана поголем од Хилтон, кој започна во 1919 година и моментално има пазарна капитализација од 36,43 милијарди долари. Поголемиот дел од тој ран раст беше од уста на уста маркетинг, рече Чески.