Шефот на Renault предупредува: “Кинеска бура“ ги зафати европските ЕВ

160

Претседателот на Renault Жан-Доминик Сенард во интервју за новинската агенција Ројтерс зборуваше за иднината на електричните автомобили во Европа и изрази загриженост за состојбата на пазарот.
Коментирајќи го балансот на силите на пазарот, Сенард изјави дека Кина доминира со клучните суровини за производство на батерии за електрични автомобили со нулта емисија.

Неодамнешната одлука на Кина да го ограничи извозот на два метали, галиум и германиум, кои се користат во производството на полупроводници и електрични возила, може да биде повик за будење за европскиот пазар.

„Може да се каже дека „кинеска бура“ го зафати растечкиот европски сектор на електрични возила. Кога зборувам за кинеската бура, зборувам за силниот притисок што во моментов е поврзан со увозот на кинески електрични автомобили во Европа. “, рече Сенард.

Тој, исто така, додаде дека кинеската индустрија за електрични возила и синџирот на снабдување со суровини се резултат на долгорочни инвестиции, кои би ја чинеле Европа милијарди евра.

„Можеме да произведуваме електрични возила, но се бориме да ја обезбедиме безбедноста на нашите акции“, рече претседателот на Renault.

Извозните ограничувања на Кина, исто така, ја ескалира технолошката војна со Соединетите Држави, за која Сенард верува дека може да предизвика уште поголем прекин на глобалните синџири на снабдување.

„Доколку дојде до вистинска геополитичка криза, штетата на фабриките за батерии кои се напојуваат исклучиво од производи однадвор ќе бидат значителни. Тоа е проблем. Бараме алтернативи за да избегнеме парализа на земјата ако, на пример, снема на батерии“, рече тој.

Фото:Renault