
Технолошкиот претприемач Сергеј Мосунов го купи луксузниот бренд Фаберже, познат по своите екстравагантни јајца со скапоцени камења, во договор вреден 50 милиони долари.
Брендот, чија изработка стана симбол на богатство, беше продаден на компанијата на Мосунов, SMG Capital, американска инвестициска фирма.
Gemfields, ќе добие 45 милиони долари кога ќе се затвори договорот подоцна овој месец, а преостанатите 5 милиони долари ќе бидат квартални авторски права.
Златарот Питер Карл Фаберже ги направил своите истоимени јајца од скапоцени камења и благородни метали во својата работилница во Санкт Петербург, а првото од нив го нарачале рускиот император Александар III и царот Николај II како велигденски подароци.
Од приближно 50 јајца направени за царското семејство помеѓу 1885 и 1916 година, повеќе од 40 се зачувани. Во 2004 година, Виктор Векселберг, нафтен и гасен тајкун, плати повеќе од 90 милиони долари за девет царски јајца – втората најголема колекција на јајца Фаберже во светот во тоа време. Пред тоа, тие беа во сопственост на медиумското семејство Форбс во Њујорк.
Фаберже продолжи да продава накит, часовници и други „јајце-предмети“ – ограничено издание на изненадувањето во облик на јајце со емајл Гилоше чини 58.080 фунти.
Мосунов, партнер во фирмата за ризичен капитал The Garage Syndicate, рече дека е „голема чест за него да стане чувар на толку извонреден и глобално признат бренд“. Тој додаде дека компанијата ќе продолжи да се фокусира на накит, модни додатоци и часовници.