Tesla може да произведе 2.000 електрични автомобили Model Y во Германија, но не за продажба

92

Нема да има стагнација за германската фабрика на Tesla. Иако конечната дозвола за изградба на европската гигафабрика во Грунхајде сè уште е одложена – барем до крајот на јануари 2022 година, американскиот производител на електрични автомобили сега може да продолжи да ги интензивира активностите таму со дозвола на властите во Бранденбург и да продолжи со пред- производство на Model Y – на тест основа.

Државната агенција за животна средина издаде нова претходна дозвола, дваесетта по ред. Со оваа дозвола, Tesla добива право да произведе 2.000 електрични автомобили Model Y во Грунхајде, но не за продажба, туку за тест цели. Ова е конкретниот резултат од одлуката на дванаесет страници, издадена на 7 јануари 2022 година, со која располага германскиот дневен весник „Der Tagesspiegel“. До март ја продолжува дозволата за тестирање.

Со овој „додаток“, Tesla сега де факто може да произведува пилот серии. Обемот, исто така, зборува сам за себе: како дел од тестовите за „вкупната линија на перформанси“ на Tesla, сега е дозволено да произведува 500 каросерии неделно, иако со дополнителен плафон, имено „вкупно поврзување на максимум 2.000 каросерии“.

На Tesla му е дозволено да обработува 6.000 делови неделно, со вкупно „дозволени максимум 26.000 делови“. Сите делови можат да се бојат и склопуваат во автомобилите за време на нивното финално склопување. Се вели дека сосема нови Model Y редовно се забележуваат на територијата на фабриката.

Дозволата е исто така предмет на услови. Во овластувањето се наведува дека „деловите и телата произведени за време на фабричките тестови не смеат да се користат како стока за продажба“ и дека „деловите и телата произведени за време на фабричките тестови не смеат да се користат за производство на возила наменети за продажба“. Локацијата на делови и тела мора да им биде „документирана“ за властите. Во случај на отстранување, ќе треба да се обезбедат докази за тоа.

Според известувањето, Tesla ја оправда потребата од дополнителни тестови со наведување дека „квалитетот и производната ефикасност сè уште не се постигнати во однос на овие оперативни единици“. Досега произведените делови и тела „покажуваат значителен недостаток на квалитет, што отстапува од спецификациите на фабриката. А германскиот орган за лиценцирање оваа информација ја смета за „веродостојна“.

Тест автомобилите најверојатно нема да бидат укинати. Моделот Y чини околу 60 илјади евра, а малопродажната вредност на 2 илјади автомобили е околу 120 милиони евра.