„Tesla“ слабее“: Шефот на VW верува дека можат да ја престигнат компанијата на Маск до 2025 година

86

Volkswagen би можел да ја престигне Tesla и да стане најголем производител на електрични возила до 2025 година, бидејќи предизвикот за зголемување на производството го ослабува неговиот најлут ривал, изјави извршниот директор на германската групација.

„Елон мора истовремено да прошири две екстремно сложени фабрики во Остин и Грунхајде [во близина на Берлин] – и да го прошири производството во Шангај. Ова ќе го чини сила“, им рече Херберт Дис на работниците во седиштето на VW во Волфсбург во вторникот.

„Треба да ја искористиме оваа можност и брзо да ги стигнеме – до 2025 година можеме да бидеме во водство“, додаде Дис.

Довербата на шефот на VW е во спротивност со коментарите што ги даде дури минатиот месец кога изјави на конференцијата на „Фајненшл тајмс“ дека VW „не очекуваше [нејзиниот] главен конкурент во САД да биде толку брз и добро подготвен“ и дека тоа ќе биде „неизвесна трка“ за да се види кој ќе биде доминантен производител на електрични возила до средината на деценијата.

VW, кој инвестираше повеќе од 52 милијарди евра во развој на возила на батерии, планира да продаде приближно 700.000 електрични автомобили ширум светот оваа година, што е помалку од половина од 1,5 милиони колку што претпоставуваше извршниот директор на Tesla, Елон Маск, дека неговиот бренд ќе може да испорача.

Сепак, Tesla, која беше подобра од повеќето конкуренти во раните фази на кризата со снабдување со полупроводници, неодамна беше зафатена од производствени проблеми во таканаречените гигафабрики во САД, Европа и Кина.

Маск минатиот месец изјави пред клубот на сопственици на Tesla дека фабриките на компанијата во Тексас и Германија се „џиновски печки за пари во моментов“, губејќи милијарди долари додека се борат да обезбедат делови и да го забрзаат производството и покрај проблемите во глобалниот синџир на снабдување.

Дис, кој е пријателски настроен со Маск и ја препишува на претприемачот промоцијата на електричните автомобили, ја искористи оваа информација во своето обраќање до вработените, велејќи дека додека најсилниот конкурент на VW „останува Tesla“, компанијата „слабее“.

За разлика од Tesla, VW повторно ја отвори својата централа во Цвикау со полн капацитет по привремено исклучување, додека фабриките во Кина се вратија по затворањето поврзано со пандемијата, изјави Дис на вработените.

Како резултат на тоа, VW „ќе го намали јазот со Tesla и нема да дозволи да расте уште повеќе“ оваа година, предвидува извршниот директор.

Маск минатата недела изјави дека не се согласува со прогнозите на индустријата дека VW ќе ја надмине Tesla оваа деценија.

„Ние навистина не размислуваме за другите конкуренти“, рече тој на настан на „Блумберг“. „Побарувачката за нашите автомобили е исклучително висока, а листата на чекање е долга… Го зголемуваме производствениот капацитет што е можно побрзо“.

Одделно, во вторникот, Siemens објави дека инвестирал 450 милиони долари во малцински удел во северноамериканската мрежа за полнење на VW, позната како Electrify America, во зделка во вредност од 2,45 милијарди долари.

VW инвестира 2 милијарди долари во Electrify America како дел од тужбата за „дизелгејт“. Планира да има 10.000 станици за полнење до 2026 година.

Tesla не одговори веднаш на барањето за коментар за забелешките на Дис.