Целосната електрификација поставува големи предизвици за хиперавтомобилите

42

Перформансите на обичните електрични автомобили се толку импресивни што тие лесно можат да ги засрамат модерните суперавтомобили, а со сегашниот пат на индустријата кон целосна електрификација, ова може и тоа како да биде проблем.

Токму тоа го тврди Кристијан фон Кенигсег, познатиот шведски виртуоз и основач на Koenigsegg Automotive AB. Говорејќи пред луѓето од шоуто Top Gear, основачот и извршен директор истакна дека неговата компанија планира да создаде електрични хиперавтомобили, но дека тоа ќе биде многу голем предизвик за неа.

„Ова е голем предизвик за секоја марка која создава екстремни автомобили“, рече Кенигсег на прашањето дали сака да создаде возбудлив електричен модел.
„Има начини. Мислам дека некој сè уште не може да каже премногу за разликата помеѓу Tesla Model S Plaid и Porsche Taycan Turbo. Мислам дека тие се многу блиску во однос на перформансите и веќе се толку далеку во опсегот на хиперавтомобили, што стана непријатно“.

Фон Кенигсег дополнително истакнува дека работата на неговата компанија веќе е фокусирана на создавање електрифицирани компоненти за моделите на Gamera. Иако неговите инженери работат на создавање на најмоќниот електричен мотор во светот, тој тврди дека тоа само ќе ги однесе хиперавтомобилите до одредена граница.

„Навистина не прави некоја значајна разлика ако имате дваесет килограми помалку на вашите е-мотори и инвертери. Ова секако помага, но нема да ви даде премногу предност. Тешко е да се постигне и треба да се направи ако е можно, но тоа е само мал дел од она што јас лично мислам дека треба да биде различно“.

Со забрзувањето на електричните возила до 100 км/ч од место за помалку од две секунди и максималната брзина од 322 км/ч – со одредени модификации – животот на производителите на хиперавтомобили стана многу покомплициран.

„Мислам дека ви треба причина да постоите“, заклучи Кенигсег. „Едноставно правењето такви модели поинтересни со додавање на бројни функции или функционалности истовремено зголемувајќи го нивниот кредибилитет на пазарот и потоа да ги наплаќате десет пати од цената, за мене нема апсолутно никаква смисла или логика“.

Сепак, извршниот директор на шведската марка изгледа има план за својот прв електричен хиперавтомобил, па може да очекуваме изненадувања како што беше случајот досега.