
Високите цени се главната причина зошто германските потрошувачи се двоумат да се префрлат на електрични возила, покажува студијата нарачана од dpa и објавена во неделата.
Студијата спроведена од истражувачкиот институт YouGov покажа дека 47% од испитаниците ги навеле прекумерните трошоци како главна пречка за купување електричен автомобил.
Други главни фактори вклучуваат ограничен опсег на возила на батерии, проблем за 42% од испитаниците и недостаток на станици за полнење, за 40%.
Само 30% од испитаниците биле одвратени од високите цени на електричната енергија, додека 24% изразиле резервираност дека технологијата сè уште не е целосно развиена.
Продажбата на електрични возила падна за 27% во Германија во 2024 година, откако истече владината субвенција.
Како што покажа истражувањето, клиентите не се подготвени да трошат огромни суми за да се префрлат на модели на батерии.
Само 12% од испитаниците изјавиле дека би биле подготвени да платат повеќе од 30.000 евра (31.110 долари) за електрично возило.
Сепак, и покрај зголемената конкуренција од Кина, евтините електрични автомобили остануваат реткост во Германија, а клубот на возачи ADAC наведува само шест модели на батерии на продажба под марката од 30.000 евра.
Најголемиот европски производител на автомобили, Фолксваген, планира почетен електричен модел со цена од околу 20.000 евра.
Испитаниците во истражувањето на YouGov покажаа јасна предност за германските и европските производители, но не беа подготвени да платат значителна премија за нив.